6 Kasım 2012 Salı

11. zaman belirten ifade



bekleyişimin ilk günü bugün.

ne kadar sürecek bilmiyorum.

pencereye yağmur damlaları düşüyor.

——————————————————

Kayboluşunun ikinci gecesi bu gece

daha önce hiç bu kadar soğuk olmamıştı sanki

iklimler mi değişti nedir

güneş mi vazgeçti bana görünmekten

yoksa ben mi alıştım karanlığa.

nerdeyim ben.

Ne vakit düşünsen nerede olduğumu

tekrar kayboluyorum

sokak lambalarına adres soruyorum

onlar bile adını sayıklıyor.

—————————————————

arkanı dönüşünün üçüncü haftası bugün

sanki her gün tekrar dönüp gidiyormuşsun gibi

geride bıraktığın son sahneyi yaşıyorum

viski kadehlerinin üstünde büyüyüp büyüyüp küçülüyorsun

asılsız geri dönüşler canlanıyor bazen

bir diken batırıyorum yüreğime

hayal kurmak yasak.

—————————————————-

kopuşunun dördüncü tekrarı bugün

takvimlerin kaçı gösterdiği bile önemsiz

mevsimsiz çiçekler gibi dikenlerin arasına düşmüşüm

dört bir yanımda umutsuz bulutlar

yağmuru bana bırakacaklar, rüzgarı bana..

bu köhne yalnızlıkta kurban edilmeden tanrıya

elimden tutmanı bekliyorum

bile bile gelmeyeceğini..

—————————————————-

bitişinin beşinci mevsimi bugün

kaç kez döküldü yapraklar sayamadım

düşlerimde bile tutarsızsın artık

ben her gece sabaha kadar seni seviyorum

sen bir gece varsın iki gece yok

çehrende toplanan ışıkları dağıtıyorsun sokaklara

tütün sarıyorum yalnızlıklara.

———————————————————-

cinayetinin altıncı soruşturması bugün

tek bir tanık bile yok

yine delil yetersizliğinden tutuksuzsun

lakin ben tutukluyum ilelebet

ciğerimin yetersizliğinden alınmışım.

——————————————————

yok oluşunun yedinci çağı bugün

mevsimler hep güze döndü

baharsız yaşamaya alıştım

gördüğüm tüm silüetler sana dönüştü

kim gelse karşıdan sensin sanki

kim seslense herhangi birine

bana sesleniyorsun gibi

kime bakarsam bakayım

o sen oluyorsun bugün.

——————————————————-

parçalanışının sekizinci ay dönümü bgün

hala toplayamadım parçalarını

parmak uçlarıma dökülmüş aşk kırıntılarından

yansıyan yüzüme bakıyorum.

kırık dökük bir sevi doğuyor aniden

doğup doğup yeniden ölüyor.

————————————————-

ölümünün dokuzuncu yılı bugün

hala seni seviyorum

yarın on olacak

yine seveceğim seni.

lakin bugün yeniden doğdun

nasıl ve neden bilemedim.

canlıyken hiç çekilmiyorsun.

sigaramın dumanında sen varsın

sen varsın nefesimin buğusunda

şarabın kokusunda bile

kahırların en uzununda sen varsın

sen varsın efkarların en soğuğunda

özlemlerin koynunda bile

———————————————————

bugün ölümsüzlüğünün onuncu yıldönümü

yine resimlerine bakarak geçiriyorum zamanı

nasıl hala kalbimdesin

bilemedim.

sana son bir kelime bile söylemedim

ama ciğerimin birinin sende bıraktım

bir gün

ama bir gün geri geleceğim

ciğer yetmezliğinden yakınacağım

—————————————————

gidişinin bilmem kaçıncı asrı bugün

üstünden yüzyıllar geçti

seller fırtınalar depremler savruldu beynimde

lakin ne senden geçtim

ne seni düşünmekten.

http://www.youtube.com/watch?v=NoHxaH4UoPI&feature=related

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder