8 Kasım 2012 Perşembe

Eylül

sen eylülü sever misin
ya da hiç sevdin mi?
ben severim de biraz eylülü

çünkü
her sevdanın doğum günüdür eylül
bir araya getirir hepimizi
büyüdükçe kalabalıklaşır içimizdeki sevgiler
kaybolmamış umutları hatırlarız..

sen eylülü sever misin?
bilesin
eylül seni sever de biraz..

zira
ilk yaprağın düşüşüdür eylül
bir bir dağılır hasretler
artık daha yakındır bize
çok uzak bildiğimiz gurbetler..
bir mevsim dönümü değil
bir hasret bitimidir
bir vuslat biçimidir eylül

sen eylülü seversin değil mi?
ben seviyorum çünkü
biliyorsun

lakin 
biraz kıskançtır eylül
güneşten bile sakınır beni
her gün daha erken batar güneş
her sabah daha geç doğar
ellerimden alıp çiçekleri
ıslatır beni her fırsatta
kimsesiz bir tren garında
yahut bi gemici barında bulurum kendimi

sen eylülü sevmiyor musun yoksa
bilakis sevmeliydin oysa

kuşlar neden göç edecek yoksa
neden terk edecekler 
neden başbaşa bırakacaklar bizi
nasıl ıslatacak yağmur 
ağaçlara bağladığımız dileklerimizi
nasıl temizleneceğiz
nasıl uyuyup nasıl uyanacağız aynı günlere
ve en önemlisi
sen sevmezsen eylülü
nasıl sevişeceğiz.

sen eylülü seviyorsun.
ne bileyim seviyorsun işte..

Niyazi Karabulut

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder