15 Mart 2014 Cumartesi

Bir de Sana

Adını pencerenin buğusuna kazıdım!
Bir yağmur damlasıyla kaybolup gitme diye
Her baktığımda pencereye , seni hatırladım
Bir an da olsa aklımdan kaçıp gitme diye!

Benim her akşam huzursuz bekleyişlerim vardı
Hep ödünç alınmış hayatlar yaşadım 
Senin her ılık nefesinde bir damla aşk vardı
Hep senden çalınmış bir kokuya aşıktım
Bir de sana

Deniz, dalgalarının altında saklardı seni
Gökyüzüyse karabulutların ardında
Gece karanlığında kaybederdi
Odalarsa kilitlerin ardında!

Ancak fakir bir yansımayla 
Yahut hayal gerçek arası bir oyunla 
Güzel yüzünü görebilirdim
Gölgeni bile ayıt ederdim!

Cıvıl cıvıl bir sokak gibiydi gözlerin
Beni benden alan bir şarkıydı saçların
Ay gibi parlardı gözlerin
Ve bir yıl gibi uzundu saçların!

Niyazi KARABULUT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder